Malinowynos.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Regulamin

 

1. Postanowienia ogólne

Sklep internetowy www.malinowynos.pl (zwany dalej: „Sklep”), jest własnością FRAMBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie pod numerem 0000964504, posługującą się numerem NIP 6852346502, REGON 521685010, o kapitale zakładowym wynoszącym 5,000 zł, adres siedziby:  Przysieki 185B, 38-207 Przysieki, Polska.

Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W skład oferowanego asortymentu wchodzą m. in. sprzęt i akcesoria do domowej produkcji alkoholi.

Sklep nie oferuje w sprzedaży produktów zawierających alkohol oraz nie zachęca do jego spożywania. Wszystkie umieszczone na stronie www.malinowynos.pl opisy mają charakter wyłącznie informacyjno - poglądowy.

Wszelkie opisy produktów, reklamy, ceny oraz inne informacje podane na stronie www.malinowynos.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a jedynie mają charakter informacyjny i są zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 2024, poz. 1061.)

Wszelkie oferowane produkty są nowe i nie posiadają wad fizycznych. W przypadku określenia przez producenta daty trwałości, oferowane produkty nie są sprzedawane po upływie tej daty.

Ceny produktów widoczne w Sklepie podane są w walucie PLN, zawierają podatek VAT oraz są wiążące w chwili złożenia zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen asortymentu z zastrzeżeniem, że zmiany nie naruszą dóbr oraz praw osób, które zamówiły produkty przed wprowadzeniem zmian. Ceny w sklepach stacjonarnych mogą odbiegać od tych na stronie www.malinowynos.pl.

 

2. Zamówienia

Sklep przyjmuje zamówienia poprzez formularz elektroniczny dostępny na stronie www, drogą mailową na adres [email protected] oraz drogą telefoniczną pod numerem +48223499805. Zamówienia w formie elektronicznej można składać 24 godziny na dobę, natomiast zamówienia telefoniczne przyjmowane są w godzinach pracy, tj. od godziny 7:00 do 16:00, w dniach od poniedziałku do piątku.

Zamówienia mogą być składane przez pełnoletnie osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.

Warunkiem wymaganym przy zamówieniach jest podanie wszelkich danych służących do zrealizowania wysyłki. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji Zamówienia w przypadkach budzących uzasadnione obawy co do złożonego przez Klienta Zamówienia (błędne lub nieprawdziwe dane) w porozumieniu z Klientem, a w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu - do odstąpienia od realizacji Zamówienia.

Do każdego zamówienia dołączany jest Dowód Zakupu (Paragon lub Faktura VAT).

Złożenie zamówienia potwierdzane jest przez Sklep drogą mailową lub telefoniczną.

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Czas doręczenia od momentu nadania to 1-2 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności

W przypadku niedostępności towarów lub ich części objętych zamówieniem, Klient w terminie 14 dni od złożenia zamówienia zostanie poinformowany o stanie realizacji Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, odstąpienie od Zamówienia). Brak podjęcia przez Klienta decyzji w ciągu 10 dni roboczych od dnia przekazania mu informacji, uprawnia Sklep do odstąpienia od umowy i zwrotu kwot wpłaconych przez Klienta, przed upływem 30 dni od dnia przekazania złożenia Zamówienia przez Klienta.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia chwilowych przerw w działaniu serwisu (w przypadku prac technicznych lub konserwacyjnych). Jednocześnie zobowiązuje się, aby przerwy w działaniu Sklepu odbywały się w godzinach nocnych i nie miały znaczącego wpływu na zamówienia składane przez Klientów.

3. Płatność

Formy płatności

Sklep akceptuje następujące płatności za zamówiony towar:

  • płatność przelewem na konto bankowe
  • płatność za pobraniem
  • płatność on-line za pośrednictwem platformy Shoper Płatności, świadczącej natychmiastowe płatności - szybkie przelewy, Blik, karty płatnicze, Google Pay.
  • raty Alior, Mbank
  • płatności odroczone PayPo

 Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Blue Media S.A.

Koszt dostawy przesyłki podany jest w zakładce Czas i koszty dostawy na stronie Sklepu i zależny jest od wybranego sposobu zapłaty.

W zależności od ilości zamawianego towaru, koszt wysyłki może się różnić od podanego na stronie. W przypadku przekroczenia maksymalnej wagi paczki Kupujący zostanie poinformowany o konieczności wniesienia dodatkowej opłaty za przesyłkę.

 

Numer rachunku bankowego PLN

    57 1140 2004 0000 3202 8233 4326

 

4. Realizacja oraz dostawa

Zamówienia realizowane są:

  • bezzwłocznie – w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem
  • po zaksięgowaniu wpłaty na koncie – w przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem
    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności;
    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy

Towary zamówione przez Klienta w Sklepie wysyłane są za pośrednictwem kuriera Inpost. Szczegółowe dane dotyczące zapłaty za przesyłkę zamieszczone są w zakładce Czas i koszty dostawy na stronie internetowej Sklepu.

Zamówiony asortyment dostarczany jest pod adres wskazany w formularzu w dniach od poniedziałku do piątku.

Klient podczas odbioru przesyłki ma prawo zbadać jej stan przed odbiorem od przewoźnika.

W razie uszkodzenia towaru i chęci jego zwrotu konieczne jest sporządzenie odpowiedniego protokołu z danym przewoźnikiem.

Koszty dostawy ponosi Kupujący, chyba że strony ustaliły inne rozwiązanie.

5. Zwrot, odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2023, poz. 2759.), Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować FRAMBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Przysieki 185B, 38-207 Przysieki, e-mail [email protected], telefon +48223499805 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Kupujący może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej (link do formularza). Jeżeli Kupujący skorzysta z tej możliwości, Sprzedawca niezwłocznie prześle Kupującemu potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1;

14) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.

5.1. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Kupującemu zwracane są wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwracane produkty proszę odesłać na adres Magazyn Malinowy Nos, Przysieki 185B, 38-207 Przysieki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6. Reklamacje

Sklep internetowy zobowiązany jest  do wydania towaru bez wad (zgodny z umową).

Przysługujące Kupującemu będącemu konsumentem (w tym przedsiębiorcy posiadający status konsumenta) uprawnienia z tytułu rękojmi /niezgodności towaru z umową określają przepisy:

- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. 2014r., pozycja 121 z późn. Zm.) w szczególności art. 556 i następne w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2022 roku – w przypadku towarów kupionych do 31 grudnia 2022 roku (rękojmia za wady);

- ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 287 z późn. Zm.), w szczególności art. 43a Ustawy o Prawach Konsumenta i następne (reklamacja towaru na podstawie niezgodności towaru z umową) – w przypadku produktów kupionych od dnia 01.01.2023 roku.

Jeśli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową/wadliwy, możesz złożyć reklamację:

Napisz do nas:

- mailowo na adres [email protected] lub

- w formie pisemnej na adres Magazyn Malinowynos, Przysieki 185b, 38-207 Przysieki.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

- imię i nazwisko kupującego;

- adres e-mail;

- dołączony dowód zakupu produktu (np. faktura, dowód przelewu itp.);

- dokładne oznaczenie reklamowanego produktu;

- dokładny opis wady produktu;

- jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem;

- wskazanie jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.);

- datę wniesienia i podpis Kupującego, jego organu lub przedstawiciela.

Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem. Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją „za pobraniem”.

Frambo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prowadząca sklep internetowy www.malinowynos.pl ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego za wady produktów na zasadach określonych w art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. Podstawa i zakres odpowiedzialności sklepu internetowego względem pozostałych Kupujących została określona w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. 2014r., pozycja 121 z późn. Zm.)

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sklepu Internetowego względem Kupujących została określona w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 287 z późn. Zm.).

Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar. Jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie dwóch lat od momentu jego wydania sprzedawca zobowiązany jest w terminie 14 dni ustosunkować się do złożonej reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Akceptując postanowienia niniejszego regulaminu Klient wyraża zgodę na kontaktowanie się stron za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz telefonicznie jak również za pośrednictwem innych środków porozumiewania się na odległość w celu realizacji umowy.

7. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (link).

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: [email protected] lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

- wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (link);

- wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (link)

- pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem [email protected] oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (link).

8. Dane osobowe

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są przez FRAMBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do procesu realizacji zamówień przez Sklep oraz jeśli Klient wyraził osobną zgodę – w celu informowania (w formie newslettera) o nowych promocjach, produktach oraz usługach oferowanych przez Sklep.

Klient ma prawo do swobodnego wglądu, poprawienia swoich danych, a także do żądania usunięcia ich z bazy danych.

9. Postanowienia końcowe

Regulamin jest częścią umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Sprzedającym oraz Klientem.

Klient dokonując zakupu akceptuje postanowienia Regulaminu.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian, o czym Klient zostanie poinformowany na stronie głównej Sklepu.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa. W szczególności:

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. 2024, poz. 1061.),

Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2023, poz. 2759.).

Dziękujemy za zapoznanie się z Regulaminem sklepu internetowego www.malinowynos.pl. Pragniemy podkreślić, że Klient jest dla nas najważniejszy. Możesz mieć pewność, że w sytuacjach spornych oraz budzących wątpliwości będziemy działać z myślą o Kliencie i jego dobru – w myśl zasady „Klient nasz pan”.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium